Kontakt

  • Drukuj

Urząd Gminy Radwanice
ul. Przemysłowa 17
59-160 Radwanice

tel. 76 831 14 78 (Sekretariat)
tel. 76 759 20 21 (Biuro Obsługi Interesanta)
fax. 76 831 13 61

Godziny urzędowania :

Poniedziałek - 7:30 - 15:30
Wtorek - 7:30 - 15:30
Środa - 8:00 - 16:00
Czwartek - 7:30 - 15:30
Piątek - 7:30 - 15:30

e-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.radwanice.pl
bip.radwanice.pl

Kod terytorialny gminy : 0216062

Nip i regon Urzędu Gminy
NIP: 693-12-62-751          REGON: 000548442

Nip i regon Gminy Radwanice
NIP:
692-22-56-490          REGON : 390647630

Wójt Gminy Radwanice

ul. Przemysłowa 17
59-160 Radwanice

tel.76-831-14-78
fax. 76-831-13-61
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wójt Gminy Radwanice przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w każdą środę od godziny 15:00 do 17:00 w budynku Urzędu Gminy przy ul. Przemysłowej 17 w Radwanicach.



Kontakt do pracowników poszczególnych komórek organizacyjnych:

Referat obywatelski:
Sylwia Grabowska – kierownik referatu,  Z-ca Kierownika USC
tel. 76 831 13 04, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Martyna Szylko – Inspektor ds. obywatelskich i kryzysowych
tel. 76 759 20 15, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Referat organizacyjny:

Józef Machera – kierownik referatu, Sekretarz Gminy
tel. 76 759 20 33 , e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Daria Ciosek - Inspektor ds. kadr i obsługi Rady Gminy
tel. 76 831 14 78 , e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jolanta Mielnik - Inspektor ds. oświaty i zdrowia
tel. 76 759 20 25, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Krzysztof Niemasz - Stanowisko ds. informatyki
tel. 76 759 20 16, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Anita Kozłowska – Stanowisko ds. biura obsługi klienta
tel. 76 759 20 21, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Karolina Ferenc – Stanowisko ds. pomocy administracyjnej
tel. 76 759 20 19, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Referat finansowy:
Anna Barylik – kierownik referatu, Skarbnik Gminy / Główna Księgowa Budżetu
tel. 76 759 20 36, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Marta Młodecka - inspektor ds. wymiaru podatków lokalnych
tel. 76 759 20 17, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Maria Podgórska - Inspektor ds. księgowości podatkowej
tel. 76 831 14 75, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Anna Wieczysta - Inspektor ds. księgowości i inkasa opłat
tel. 76 759 20 18, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Agnieszka Kobiela - Inspektor ds. dochodów i płac
tel. 76 759 20 24, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jadwiga Dziadykiewicz - Inspektor ds. wydatków budżetowych
tel. 76 759 20 23, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Referat Gospodarczy:
Barbara Pach – Inspektor ds. remontów i archiwum
tel. 76 759 20 40, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Rafał Sip - Inspektor ds. melioracji i ochrony środowiska
tel. 76 759 20 37, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Marek Woźniak - Inspektor ds. inwestycji
tel. 76 759 20 26, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Leszek Klejszmit - Inspektor ds. własnościowych i planowania przestrzennego
tel. 76 831 14 36, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Danuta Czuchro - Inspektor ds. drogownictwa
tel. 76 759 20 28, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Łukasz Kisiel- Inspektor ds. funduszy europejskich i krajowych
tel. 76 759 20 42, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Karolina Jakubowska - Inspektor ds. zamówień publicznych i funduszy krajowych
tel. 76 759 20 14, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Paulina Bilińska - Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami i obsługi inwestora
tel. 76 759 20 27, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.