Zgłoś usterkę przez internet

  • Drukuj

Od maja br. Urząd Gminy Radwanice udostępnił mieszkańcom możliwość zgłaszania usterek/awarii powstałych na terenie gminy drogą elektroniczną.

Moduł eUsterka działa w ramach portalu eUsług. Moduł e-Usterka umożliwia zgłoszenie zdarzenia, usterki wraz ze wskazaniem konkretnej lokalizacji na mapie oraz przesłania zdjęcia. Przekazane informacje mogą dotyczyć np. przewróconego drzewa w parku, dziury w drodze, niedziałającej lampy. Informacja o zgłoszonym zdarzeniu od razu trafia do pracownika, który merytorycznie zajmuje się obsługą modułu. Tym samym możemy prawie od razu rozpocząć obsługę danego zgłoszenia np. poprzez wydanie zlecenia na zabezpieczenie dziury w drodze.

Aby zgłosić usterkę należy przejść na stronę internetową https://euslugi.radwanice.pl/euslugi-web/#/eBoi (odnośnik do strony można znaleźć także na naszej stronie internetowej www.radwanice.pl) zalogować się na swoje konto eBOI, przejść do modułu eUsterka, wskazać na mapie miejsce usterki oraz wprowadzić dane dotyczące zgłaszanego zdarzenia.


W przypadku nie posiadania konta eBOI, w pierwszej kolejności niezbędne będzie jego założenie. Pomocy przy zakładaniu kont eBOI oraz obsługi modułu jak i portalu eUsług udziela p. Karolina Jakubowska, pok. nr 14 (II piętro budynku Urzędu) tel. 76 759 20 14, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..