Program usuwania asbestu w Gminie Radwanice

Gmina Radwanice realizuje program usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Radwanice. W kolejnych latach będziemy się starać o dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu na usuwanie wyrobów zawierających azbest.

W przypadku otrzymania środków finansowych przez Gminę Radwanice, dofinansowanie będzie dotyczyć pokrycia kosztów zbierania, transportu i utylizacji zdemontowanych wyrobów azbestowych, nie będzie natomiast obejmować demontażu azbestowego pokrycia dachowego oraz zakupu i wykonania nowego pokrycia dachowego.

Prace związane z demontażem wyrobów zawierających azbest właściciel, użytkownik lub zarządca nieruchomości ma obowiązek zgłosić do Wydziału Administracji Budowlanej w Starostwie Powiatowym w Polkowicach, co najmniej 30 dni przed zaplanowanym terminem rozpoczęcia robót.


Uwaga:

Wnioski mogą składać

  • osoby fizyczne, nie będące przedsiębiorcami,
  • osoby fizyczne posiadające działalność gospodarczą, ale zarejestrowaną i prowadzoną pod innym adresem niż adres nieruchomości objętych dofinansowaniem,
  • osoby fizyczne prowadzące działalność w rolnictwie i/lub rybołówstwie.

Szczegółowe informacje uzyskać można w Urzędzie Gminy Radwanice I piętro, pokój nr  9, tel. 76 759 20 37.