28-02-2023 09:07 Wójt Gminy Radwanice ogłasza II nabór na wolne stanowisko pracy ds. Inwestycji Wymagania niezbędne: a) wykształcenie wyższe (mile widziany kierunek inżynieryjny, techniczny lub administracyjny), b )pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, c) stan zdrowia umożliwiający podjęcie pracy na wskazanym stanowisku, d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e) prawo jazdy kategorii B, f) umiejętność analizy kosztorysów inwestorskich oraz dokumentacji projektowych, g) staż pracy min. 2 lata (preferowany w administracji samorządowej) h) znajomość przepisów prawa, w tym w szczególności: -ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Wymagania dodatkowe: a) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, b) wysoka kultura osobista, c) dyspozycyjność, d) komunikatywność, e)umiejętność pracy w zespole. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku a)przygotowywanie dokumentów do realizacji inwestycji gminnych w zakresie drogowym i wodno-kanalizacyjnym, b)nadzór nad realizacją inwestycji w terenie, nadzór nad firmami wykonawczymi, c)rozliczanie zrealizowanych inwestycji oraz sprawozdawczość, d)analiza kosztorysów inwestorskich oraz dokumentacji projektowych pod kątem zgodności zapisów i zasadności wykonania ujętych w nich rozwiązań technicznych. Wymagane dokumenty: a)list motywacyjny i życiorys (CV)- w dokumentach powinna znaleźć się informacja o posiadanym prawie jazdy kategorii B, b)dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów ) – kserokopie, c)świadectwa pracy potwierdzające staż pracy, d)kwestionariusz osobowy ogólnodostępny, e)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, f)oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym podjęcie pracy na wskazanym stanowisku, g)oświadczenia o niekaralności, h)oświadczenie o posiadaniu umiejętności analizy kosztorysów inwestorskich oraz dokumentacji projektowych, i)oświadczenie o znajomości przepisów prawa, w tym w szczególności: - ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. j)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy lub pocztą na adres Urzędu (59-160 Radwanice, ul. Przemysłowa 17) z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. inwestycji” w terminie do dnia 13 marca 2023 r. do godz. 15:00- decyduje data wpływu do urzędu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy przy ul. Przemysłowej 17 w Radwanicach. KLAUZULA RODO Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Gminy Radwanice, ul. Przemysłowa 17 59-160 Radwanice, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Wójt. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować poprzez adres e-mail iod@drmendyk.pl lub listownie na adres siedziby administratora. Dane osobowe (oraz dane do kontaktu - o ile zostaną podane) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego. Podstawą do przetwarzania danych jest art. 6 ust 1 lit. c) RODO (obowiązek prawny) w związku z art. 11 ust 1. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530). Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres naboru. Okres przetwarzania będzie przedłużony o czas niezbędny do ewentualnego ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń. Po tym okresie dane będą przetwarzane wyłącznie w zakresie i przez czas wymagany przepisami prawa. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Urząd Gminy w Radwanicach. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji. Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy.
Wymagania niezbędne: a) wykształcenie wyższe (mile widziany kierunek inżynieryjny, techniczny lub administracyjny), b )pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, c) stan zdrowia umożliwiający podjęcie pracy na wskazanym stanowisku, d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e) prawo jazdy kategorii B, f) umiejętność analizy kosztorysów inwestorskich oraz dokumentacji projektowych, g) staż pracy min. 2 lata (preferowany w administracji samorządowej) h) znajomość przepisów prawa, w tym w szczególności: -ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Wymagania dodatkowe: a) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, b) wysoka kultura osobista, c) dyspozycyjność, d) komunikatywność, e)umiejętność pracy w zespole. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku a)przygotowywanie dokumentów do realizacji inwestycji gminnych w zakresie drogowym i wodno-kanalizacyjnym, b)nadzór nad realizacją inwestycji w terenie, nadzór nad firmami wykonawczymi, c)rozliczanie zrealizowanych inwestycji oraz sprawozdawczość, d)analiza kosztorysów inwestorskich oraz dokumentacji projektowych pod kątem zgodności zapisów i zasadności wykonania ujętych w nich rozwiązań technicznych. Wymagane dokumenty: a)list motywacyjny i życiorys (CV)- w dokumentach powinna znaleźć się informacja o posiadanym prawie jazdy kategorii B, b)dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów ) – kserokopie, c)świadectwa pracy potwierdzające staż pracy, d)kwestionariusz osobowy ogólnodostępny, e)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, f)oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym podjęcie pracy na wskazanym stanowisku, g)oświadczenia o niekaralności, h)oświadczenie o posiadaniu umiejętności analizy kosztorysów inwestorskich oraz dokumentacji projektowych, i)oświadczenie o znajomości przepisów prawa, w tym w szczególności: - ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. j)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy lub pocztą na adres Urzędu (59-160 Radwanice, ul. Przemysłowa 17) z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. inwestycji” w terminie do dnia 13 marca 2023 r. do godz. 15:00- decyduje data wpływu do urzędu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy przy ul. Przemysłowej 17 w Radwanicach. KLAUZULA RODO Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Gminy Radwanice, ul. Przemysłowa 17 59-160 Radwanice, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Wójt. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować poprzez adres e-mail iod@drmendyk.pl lub listownie na adres siedziby administratora. Dane osobowe (oraz dane do kontaktu - o ile zostaną podane) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego. Podstawą do przetwarzania danych jest art. 6 ust 1 lit. c) RODO (obowiązek prawny) w związku z art. 11 ust 1. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530). Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres naboru. Okres przetwarzania będzie przedłużony o czas niezbędny do ewentualnego ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń. Po tym okresie dane będą przetwarzane wyłącznie w zakresie i przez czas wymagany przepisami prawa. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Urząd Gminy w Radwanicach. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji. Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy.