28-02-2023 09:07

Wójt Gminy Radwanice ogłasza II nabór na wolne stanowisko pracy

ds. Inwestycji

Wymagania niezbędne:

a) wykształcenie wyższe (mile widziany kierunek inżynieryjny, techniczny lub administracyjny),

b )pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

c) stan zdrowia umożliwiający podjęcie pracy na wskazanym stanowisku,

d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

e) prawo jazdy kategorii B,

f) umiejętność analizy kosztorysów inwestorskich oraz dokumentacji projektowych,

g) staż pracy min. 2 lata (preferowany w administracji samorządowej)

h) znajomość przepisów prawa, w tym w szczególności:

-ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.

Wymagania dodatkowe:                                                                                                                                                    

a) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

b) wysoka kultura osobista,

c) dyspozycyjność,

d) komunikatywność,

e)umiejętność pracy w zespole.

      

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
  • a)przygotowywanie dokumentów do realizacji inwestycji gminnych w zakresie
  • drogowym i wodno-kanalizacyjnym,
  • b)nadzór nad realizacją inwestycji w terenie, nadzór nad firmami wykonawczymi,
  • c)rozliczanie zrealizowanych inwestycji oraz sprawozdawczość,
  • d)analiza kosztorysów inwestorskich oraz dokumentacji projektowych pod kątem zgodności zapisów i zasadności wykonania ujętych w nich rozwiązań technicznych.

 

  1. Wymagane dokumenty:

 

a)list motywacyjny i życiorys (CV)- w dokumentach powinna znaleźć się informacja
o posiadanym prawie jazdy kategorii B,

b)dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów ) – kserokopie,

c)świadectwa pracy potwierdzające staż pracy,

d)kwestionariusz osobowy ogólnodostępny,

e)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

f)oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym podjęcie pracy na wskazanym stanowisku,

g)oświadczenia o niekaralności,

h)oświadczenie o posiadaniu umiejętności analizy kosztorysów inwestorskich oraz dokumentacji projektowych,

i)oświadczenie o znajomości przepisów prawa, w tym w szczególności:

- ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.

j)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy lub pocztą na adres Urzędu (59-160 Radwanice, ul. Przemysłowa 17) z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. inwestycji” w terminie do dnia 13 marca 2023 r. do godz. 15:00- decyduje data wpływu do urzędu.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy przy
ul. Przemysłowej 17 w Radwanicach.

KLAUZULA RODO

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Gminy Radwanice, ul. Przemysłowa 17 59-160 Radwanice, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Wójt.

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować poprzez adres e-mail iod@drmendyk.pl lub listownie na adres siedziby administratora.

Dane osobowe (oraz dane do kontaktu - o ile zostaną podane) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.

Podstawą do przetwarzania danych jest art. 6 ust 1 lit. c) RODO (obowiązek prawny) w związku z art. 11 ust 1. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres naboru. Okres przetwarzania będzie przedłużony o czas niezbędny do ewentualnego ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń. Po tym okresie dane będą przetwarzane wyłącznie w zakresie i przez czas wymagany przepisami prawa.

Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne
z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Urząd Gminy w Radwanicach. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.

Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji.

Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy.