23-12-2025 10:37

Sesja Rady Gminy

Uprzejmie informuję, że na podstawie § 12 ust. 5 pkt 2 Statutu Gminy Radwanice zwołuję XXII Sesję Rady Gminy Radwanice, która odbędzie się w dniu 30 grudnia 2025 r. o godzinie 12:00 w Domu Kultury w Radwanicach.

Porządek obrad:

1.    Otwarcie obrad.
2.    Sprawozdanie Wójta Gminy z realizacji zadań w okresie między sesjami.
3.    Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Radwanice na lata 2025 – 2039.
4.    Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu gminy Radwanice na rok 2025.
5.    Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Radwanice na lata 2026-2039.
6.    Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu gminy Radwanice na rok 2026.
7.    Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Polkowickiego.
8.    Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla elektrowni wiatrowych zlokalizowanych w obrębach Łagoszów Wielki i Sieroszowice.
9.    Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości stanowiących własność Gminy Radwanice oraz ich wydzierżawiania lub wynajmowania.
10.    Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia o współpracy pomiędzy Gminą Radwanice a partnerami będącymi członkami Klastra Energii Zagłębia Miedziowego.
11.    Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie pomiędzy Gminą Radwanice a partnerami będącymi członkami Klastra Energii Zagłębia Miedziowego porozumienia dotyczącego wspólnego przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz powierzenia pomocniczych działań zakupowych.
12.    Zatwierdzenie planu pracy Komisji Rady Gminy na 2026 r.  
13.    Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
14.    Interpelacje i zapytania.
15.    Sprawy różne.
16.    Zakończenie obrad.

                                                                                                        Przewodnicząca Rady Gminy
                                                                                                                  /-/ Ewa Flak